Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Ønsker du å kontakte Bjugn kommune er det flere måter å gjøre det på

Mobiltelefon - Klikk for stort bilde


Her får du informasjon om alternativene:

E-post - skal ikke brukes ved innsending av sensitive opplysninger. Husk at e-post ikke er en sikker kanal - og saker unntatt offentlighet/sensitive opplysninger må sendes via Digital forsendelse.

 

e-Dialog - sikker innsendingsmåte for innbyggere og virksomheter å ta kontakt med kommunen.

 

Du skal ikke bruke eDialog hvis:

• Kommunen har elektroniske skjemaer til formålet, f.eks. søknad om barnehageplass, søknad på stilling mm.

• Henvendelsen gjelder enkle spørsmål som ikke skal journalføres hos oss, da kan vårt kontaktskjema brukes eller  du kan sende e-post til postmottak@bjugn.kommune.no eller direkte til en ansatt

 

  • RettpåSak - du logger inn via vår skjemaportal RettPåSak og sender inn søknadsskjema. I RettPåSak kan enkelte saker følges via: mine saker. Her kan du også klage på vedtak.
  • Esignering - vi vil om kort tid kunne tilby dette.
  • Sende brev til:
    Bjugn kommune,
    Postmottak, Alf Nebbs gate 2
    7160 Bjugn

Vi kan også kontaktes på tlf. 72 51 95 00 eller du kan besøke oss i Alf Nebbs gate 2, 7160 Bjugn.
Åpningstid: Mandag - fredag 09.00 - 15.00.
Åpningstid Nav Bjugn: Mandag, onsdag og fredag 10.00 - 14.00 - tirsdag og torsdag stengt.

Faktura:

Faktura skal leveres som EHF til alle Fosenkommuner, kirker og andre firma.

Må du sende faktura på E-post til Fosen regnskap, benytt denne E-postadressen: fosenregnskap@bjugn.kommune.no

For brev er adressen:

xxx kommune,
Fakturamottak,
Alf Nebbs gate 2,
7160 Bjugn. 

(NB! merk hvilken Fosenkommune eller annet firma (f.eks. kirke) fakturaen gjelder.)


Har du ennå ikke registrert deg med digital postkasse? Her kan du lese hvordan du gjør det: Digital postkasse 

 

Fant du det du lette etter?