Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Ønsker du å kontakte Bjugn kommune er det flere måter å gjøre det på

Mobiltelefon - Klikk for stort bilde


Her får du informasjon om alternativene:

E-post - skal ikke brukes ved innsending av sensitive opplysninger. Husk at e-post ikke er en sikker kanal - og saker unntatt offentlighet/sensitive opplysninger må sendes via Digital forsendelse.

 

e-Dialog - sikker innsendingsmåte for innbyggere og virksomheter å ta kontakt med kommunen.

 

Du skal ikke bruke eDialog hvis:

• Kommunen har elektroniske skjemaer til formålet, f.eks. søknad om barnehageplass, søknad på stilling mm.

• Henvendelsen gjelder enkle spørsmål som ikke skal journalføres hos oss, da kan vårt kontaktskjema brukes eller  du kan sende e-post til postmottak@bjugn.kommune.no eller direkte til en ansatt

 

  • RettpåSak - du logger inn via vår skjemaportal RettPåSak og sender inn søknadsskjema. I RettPåSak kan enkelte saker følges via: mine saker. Her kan du også klage på vedtak.
  • Esignering - vi vil om kort tid kunne tilby dette.
  • Chat   - vi kan også kontaktes via chat.

     

  • Sende brev til:
    Bjugn kommune,
    Postmottak, Alf Nebbs gate 2
    7160 Bjugn

Vi kan også kontaktes på tlf. 72 51 95 00 eller du kan besøke oss i Alf Nebbs gate 2, 7160 Bjugn.
Åpningstid: Mandag - fredag 09.00 - 15.00.
Åpningstid Nav Bjugn: Mandag, onsdag og fredag 10.00 - 14.00 - tirsdag og torsdag stengt.

Skal du sende faktura på E-post til Fosen regnskap, benytt denne E-postadressen: Fakturamottak@fosen.net. For brev er adressen: Fakturamottak, Alf Nebbs gate 2, 7160, merk gjerne hvilken Fosenkommune fakturaen gjelder.


Har du ennå ikke registrert deg med digital postkasse? Her kan du lese hvordan du gjør det: Digital postkasse 

 

Fant du det du lette etter?